[Här Ska det Finnas En Rubrik]

                              Man har ju fruktansvärd bra fantasi när det gäller rubriken idag.

Jo, då var det måndag igen, och sommarlov. Det känns underbart skönt! Vädret kunde ju ha varit lite bättre, men det blir väl det.
I lördags var iallafall Bella, Linnéa, Pontus, mamma och jag på Grönan. Vi hade vääldigt kul, trotts att det regnade lite. Åkte faktiskt Extreme, något som jag sagt att jag aldrig tänker åka. Visseligen längst in, där det är minst läskigt. Men man ska ju börja någonstans. Bella, Pontus och mamma åkte Insane. Jag och Linnéa stod kvar och kollade på, den är något jag inte vill sätta min fot i.  Snurrade ju som bara den.
Pop-Expressen är något av de roligaste, bland annat för att det är så bra musik. Men det kunde faktiskt snurra lite fortare.

Spökhuset är det klart bästa med hela Gröna Lund, om det går omkring levande människor som ska skrämmas där inne villsäga. Jag skriker högt och så skrattar jag, medan de andra skriker. Men det är faktiskt lite läskigt hur ljuset är därinne. Om man står i 'rätt' ljus så har man ljusa, ljusa ögon, man är svart runt ögonen, och det ser ut som man är översminkad i ansiktet, så man se halvdöd och väldigt läskig ut! Det är lite kusligt att det blir så.

Idag har jag verkligen inte gjort någonting, typ. Läst lite, kollat på tv, diskat, ätit soppa och suttit vid datorn... Okey, det kanske inte var 'inte gjort någonting', men jag har inte gjort något vettigt iallafall, utom möjligen att diska.
Om två timmar ska jag iallafall till avslutningen på Sorf, minns inte riktigt vad vi skulle göra med jag tror det var att rida ut om det var fint väder och annars göra något annat. Hoppas själv på att få rida ut!
Aja, nu ska jag gå och göra en toast tror jag. Bye.

Kommentarer
Postat av: Bella

Snurra FORTARE? :O Haha du är galen x'D

SKIIIT, jag trodde att det var söndag. Tänkte inte på att det var ridning idag :'(

Datum: 2009-06-15 Tid: 18:13:04
Postat av: Emelie

Åkte du Lyktan?

Jag och sofie skrek som tusan i den, fast den är ju inte läskig alls!

Datum: 2009-06-18 Tid: 11:05:12
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback