Leta häst! :D

Jag ska köpa häst! Yay!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, vet inte heller varför jag inte nämnt detta tidigare eftersom vi kollat på annonser sen... onsdags tror jag det var. x)
Iallafall så har vi hittat två som jag gillar, och den ena ska vi titta på idag.
Floyd Engbo. <3

Han finns i Eskilstuna, och när vi ändå är där tyckte mamma att vi kunde gå på Strömsholms Tävlingarna! Så nu ligger systemkameran och videokameran på laddning, ridkläder är packade och jag över överlycklig. x)
Berättar mer ikväll! Bye.

 <-- Floyd

Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback