SUPPORTA MIG! Snälla?

VAR EN UNDERBAR MÄNNISKA OCH SUPPORTA!  KLICKA HÄR!
(Du är nog underbar ändå, men blir du support är du ännu mer underbar.)

Jag ska ju på språkresa i sommar, och idag fick jag först ett sms och sedan ett mejl där det stod att det finns en tävling där första pris är att ta med en kompis på språkresan! Isabelle samlar redan nu så vi kan åka nästa sommar, och det vore underbart om du kunde 'supporta' mig så att hon kan få följa med redan iår!

Isabelle vet ännu inte om detta. x)
Fick smset idag när jag var med henne, och där stod det bara att det fanns en tävling där man kunde vinna en gratis språkresa åt en kompis. Vi trodde det var en väldigt svår tävling som var svår att vinna, men det var faktiskt inte en så jäääätte krånglig sak, så jag bara måste försöka.


Så snälla, snälla, snälla, , snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla... (*dryyyg*) ...snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, SNÄLLA supporta!

Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback