090325

Idag hade vi nationella prov i engelska. Det gick faktiskt rätt bra. Förutom att jag var klar när det var 45 minuter kvar och man inte fick gå därifrån tidigare. För min egen del var väl inte det så illa ändå, men några i klassen kan helt enkelt inte sitta still och vara tysta. Irriterande.

När jag kom hem skulle mamma och jag storstäda. Jag tvättade alla fönster i hela lägenheten.14 stycken. Är skapligt trött i armarna nu, men fint blev det. ^^

Sedan gick vi en promenad till Ica för att handla. Riktigt skönt faktiskt. Vi kollade i några trappuppgångar dör det fanns lediga lägenheter, vi ska nämligen flytta snart. Dock verkade det inte så trivsamt där vi kollade.
Lite roligt är att samma lägenhet som jag och mamma bodde i för typ 10 år sedan är ledig igen, en riktigt fin lägenhet och nära till Bellibells.<3 (Hehe :P)

Nu ska jag äta lite chips för att fira att vi städat klart hela huset. ^^
Bye.

Kommentarer
Postat av: Bella

Åååh ni borde sååå ta den lägenheten xD :) :D ^^

Haha vet du? JAG HETER INTE BELLIBELL xD <3

Vill också ha chips ;) :P

Datum: 2009-03-25 Tid: 21:37:48
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback