Fredag! :D

Min dag har varit väldigt bra!
Halva klassen avr borta och gjorde PISA-testet idag, så vi var bara tio stycken.
Första lektionen var hemkunskap och vi lyckades övertala läraren att vi skulle få fixa något ätbart eftersom vi bara var halva klassen.
Vi har så att två av tre lektioner har vi teori och den tredje lagar vi mat, och idag skulle det ha varit teoridag. Men vi fick göra varma mackor, kolakakor och knäckkakor (tror jag). ^^
Mumsit!

Sista lektionen var bild. Jag håller på med en 'affisch'. På ett A2 papper ska vi recensera en bok eller en film. Jag valde filmen Hidalgo. Kan rekomenderar verkligen den filmen, särskilt för hästälskare! :P

På fem dagar har jag hitils hunnit läsa 464 sidor av den underbara boken 'Så länge vi båda andas'!
Har bara runt hundra sidor kvar nu! :D
<3
Den rekomenderar jag också, fast läs 'Om jag kunde drömma', 'När jag hör din röst' och 'Ljudet av ditt hjärta' först! :D

Kommentarer
Postat av: A m a n d a

Låter som en kul fredag! :) <3

Datum: 2009-03-20 Tid: 23:14:47
Hemsida: http://winq.blogg.se/
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback