Makaronerfrystagrönsakergräddfilsochkryddor-sak

När jag vaknade i morse mådde jag riktigt illa, mer än vanligt. Fick vara hemma från skolan och vila. Nu har magontet försvunnit iallafall, det är jag glad för. Har nyss fixat mat. Har hittat på en egen liten maträtt som jag brukar äta när jag är ensam hemma.

Dock vet jag inte vad jag ska kalla den. :P
Jag kokar makaroner och har i frysta grönsaker, tror den heter sommarmix eller något sådant.
Sedan tar jag gräddfil och blandar i lite olika kryddor, idag använde jag; lite paprikakrydda, svartpeppar, oregano, curry och någon sorts Thaikrydda. Egentligen är det lite konstig smak på det, men det är gott till makaronerna och grönsakerna. ^^




Förresten har jag börjat på med en liten (*host*) bok eller vad man ska säga.
Läs den gärna, och kommentera också!
http://www.kapitel1.se/jonna-nilsson/do-you-love-me-


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha Mopskvinnan xD :P



Den är JÄTTEBRA!!! :D :D :D ^^

Datum: 2009-03-26 Tid: 19:43:03
Postat av: Anita

Jag väntar med spänning på nästa kapitel.Mycket bra

och fängslande skrivet.CHAO.

Datum: 2009-03-27 Tid: 15:06:32
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback