Sko+sko+jacka+datormus = jag lycklig! ^^

Shopparsöndag. ^^
Idag åkte vi till Västerås för att shoppa lite :P
Jag fick två par skor och en datormus och så köpte jag en vårjacka själv. Me happy. xD

Innan det var jag i stallet med Bella. Joyeponken fick ett litet sår på karleden, troligtvis klev han på sig själv, den dumbommen. <3

Tillbaks till shoppingen, här kommer lite bilder. ^^

Ett par skor.                                                                                  Din sko - 299 kr


Ett annat par skor. xD                                                               Din sko - 349 kr


Jackan <3  (Fy, vad bilden blev suddig)                                          H&M - 398 kr 


Datormusen! xD                                                                            PC City - 499 kr



Ikväll är det Wipeout på 5:an, som man såklart måste se! xD Att det kan vara så roligt att se människor slå sig halvt fördärvade vet jag inte, men det är det.

Förresten har jag läst klart 'Så länge vi båda andas' i fredags kväll! Egentligen borde det vara brottsligt att skriva så bra böcker, men som tur var är det inte det. :P
Läs hela 'The Twilight Saga' serien! Du kommer inte att ångra dig!

Bye.

Kommentarer
Postat av: anna

Vilka kap! ;)

Fina kläder. Kram

Datum: 2009-03-22 Tid: 20:01:17
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback