APU

Det är vad vi har hela denna vecka. Jag är smart nog att redan ha glömt bort vad det står för, men det har med prao och arbete osv att göra. (EDIT ;; Arbetsplatsförlagd Utbildning! Tack Saga!)
Kan bli rätt intressant.
Vi fick sluta tidigare och ska göra det nästan hela veckan, känns rätt skönt såhär veckan efter lovet.

Jag älskar min lampa! Sunrise'n alltså.. Jag hade den i morse och har aldrig varit piggare på.. ja, sen i femman. Dessutom eftersom jag inte kunde sova kvällen innan och låg vaken till typ.. två. (!)

Jag är hästledig idag, mamma har henne på lektion, och det känns rätt bra eftersom jag fortfarande känner mig helt blåslagen.. Vilket jag är. Ni ska se blåmärket på min arm! Men jag klagar inte.. typ. I alla fall ska (tror jag) Bella och jag ut och fota när hon kommer hem fyra. Vill ha massa nya bilder! Wiii.
Hejdåpåer.

Kommentarer
Postat av: Saga

arbetsplatsförlagd utbildning ;)

Datum: 2009-11-03 Tid: 18:35:14
Hemsida: http://sagaaw.blogg.se/
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback