Gah!

Nu sitter jag här, illamående, fryser och hostar. Dessutom ska man försöka göra klart en uppgift i Idrott jag ska ha i morgon. Det tar emot, om man säger så!
Dagen i skolan idag jobbig, och det blev ju inte bättre av att det var helt rörigt på lektionen. Sandro är väl en bra person, men tyvärr kan han inte lära ut riktigt. Alltså blir det väldigt rörigt hela tiden. Efter skolan kände jag mig lite bättre, och eftersom Sofia slutade tidigare åkte jag hem tillsammans med henne hit till Sala. Vi provade massor av kläder och gick sedan till min nya kärlek, Cafe Dreambook. JAG ÄLSKAR STÄLLET!
Sååå mysigt och fint. Dessutom är han som äger cafeet nästan för snäll. Jag fick in bok, gratis. Igen! Jag har fått rabatt tidigare, och nu fick jag en gratis. Gud så mysigt det är.

Tja, nu ska jag försöka fortsätta med läxan.. tjoho.

Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback