Julstämning!

Adventstakar är uppe, min julgardin, sista november och allmänt mys. Inte konstigt att man får julstämning. Linn och Fanny lyssnade på julmusik i skolan idag, och så fick man ju självklart ännu mer julstämning. Haha.
Jag var bara tvungen att leta på lite julmusik på Spotify, och har nu början på en julspellista med mina favoriter.

Dock är det svårt att komma ihåg precis alla låtar, så hjälp gärna till. Tipsa om julmusik!

Förresten är jag halvdöd, igen. Vi var i gymmet på idrotten idag, och jag sprang bland annat 2 km på ett band och gjorde en del styrkeövningar. Jobbigt som tusan, men gud vad så kul det var. Hur ironiskt det än är så känns det mindre tröstlöst att springa inomhus på ett band än att jogga utomhus. Haha.
I alla fall känner jag nu vilken träningsvärk jag kommer ha i morgon. Mina ben tycker inte om mig.

Nu ska jag dra till stallet. Hejpåer.

Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback