New Moon.


<3

Filmen var långt över förväntningarna, trotts att Bella fortfarande var så patetiskt fumlig hela tiden och blinkade tre gånger i sekunden. Edward glittrade fortfarande underligt och stirrade på hennes fötter när han pratade med henne, och varulvarna var mindre än jag trott.

Eeh, nu när jag skriver det här hör jag hur vrickat det måste låta för någon som inte läst böckerna. Det låter till och med mysko för mig. Jag menar glittrande killar och varulvar? Jisses.

Musiken var i alla fall urgrym, älskar var enda låt i filmen!
Och filmen VAR bra, mycket bättre än Twilight, ettan alltså. Men skådespelarna passar fortfarande inte till de rollerna.
Hejpåer.

Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback