Sjohoj.

Vad nu i hela friden sjohojs betyder har jag ingen aning om.

Vi slutade just, eftersom lärarna måste förbereda till öppet hus. Jag missade att ta tidiga bussen med knappt fem minuter, så nu får jag vänta tills vanliga tåget hem. Menmen, det är okey.
Egentligen kanske man borde springa ned på stan och lämna tillbaka låneboken på biblan och köpa nya hörlurar till iPoden, men jag känner inte för det och hittar dessutom inte till biblan själv. Det där med högtalarna är ju rätt surt. Jag köpte dem för ett antal månader sedan, och tyckte de fungerade lite konstigt i början. Sen började ena hörluren låta lite mindre ibland. Sen började det glappa lite mer och nu är den helmysko. Men jag tänkte inte på det i början och nu är det för sent att gå tillbaka med dem. Suck. De funkar, men man måste hålla på och trixa lite för att det inte ska låta mysko.

Dagens pausgyma bestod idag, av någon anledning, av rörelserna till "I ett hus vid skogens slut". Det fick mig att tänka på en scen av Jonas Gardell, och lyckligtvis hittade jag den på youtube. På sätt och vis är den ju inte rolig, men ändå skrattar jag så jag skakar.

Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback