TV och Gardiner!

Då är mitt rum i princip helt klart, så när som att tavlor ska upp på väggarna. En platt-tv är införskaffad och julgardiner uppsatta. Söta gardiner dessutom!
Just nu sitter vi - mamma, Gunilla och jag - och äter ost och kex och ser på Robinsson. Lite senare blir det Eragon, som går på fyran 21.25. Har velat se den ett tag nu, men det har liksom inte blivit av.

Winnie håller förresten på att tappa en tand. Den sitter löst, och hon verkar rätt förvirrad, haha. Sötnosen.
Hejdåpåer.





(Suddiga bilder, JA. Men jag orkar inte ta om dem. Hehe.)

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha naaw Winnie <33



Fina gardiner =D

Datum: 2009-11-28 Tid: 22:53:50
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback