Ååh.

(Bild från Coolstuff)
Sunrise System 250


Denna ligger på topp på min önskelista just nu. Tänk att få vakna utan det eviga pipet från min hemska väckarklocka, och att det är ljust i rummet. Just nu brukar jag tända lampan när jag vaknar och sen snoza fem minuter för att komma igång lite, men det här vore ännu härligare! Dessutom mår jag ju så illa på morgonen, just eftersom jag är så morgontrött och så. Och det är ju alltid sämre ju mörkare det är när jag går upp, så en sådan vore bra. Man kanske ska köpa en? Fråga är vad som är mest prioritet, ny mobil eller ny väckarklocka. Mmh, får tänkas över.

"Med ett par enkla tryck bestämmer du när du vill vakna och hur lång soluppgången ska vara så sköter klockan resten. Sätt till exempel väckning 07.15 och en halvtimme soluppgång, så kommer lampan böra lysa svagt 06.45 och sedan successivt öka i styrka till 07.15 då den lyser maximalt. Vill du vara på den säkra sidan kan du även ställa in ett ljudalarm.

Denna version av gryningssimulatorn har dessutom en inbyggd MP3-spelare och stereohögtalare så du kan vakna till någon av de medföljande ljuden fågelsång, sjöbrus, åskoväder, regnskog, fors eller valsång. Självklart kan du även ladda ner egen musik och använda som insomningsljud, uppvakningsljud eller bara lyssna på för skojs skull. En given hit är att ladda ner och lyssna på ljudböcker via gryningssimulatorn!"

Låter som om drömmen fortsätter när man vaknar.


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, den låter ju helt fanstisk! :'D Precis vad jag skulle behöva.

Datum: 2009-10-21 Tid: 17:06:05
Hemsida: http://juliahorses.blogg.se/
Postat av: Anonym

fantastisk* :P

Datum: 2009-10-21 Tid: 17:06:37
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback