Café Dreambook!

Cafe Dreambook är ett cafe som öppnade igår här i Sala. Jag älskar det redan! Priserna är bra, inredningen och miljön är jättefint och mysig och det finns böcker att köpa! Begagnade, men i bra skick. 10 för en pocket och.. tror det var 15 eller 20 för en inbunden.
De har trådlöst internet och massor av gott fika. Man kan även, som student, köpa ett 'medlemskort'. Detta kostar 100 kr per termin, och för det får man billigare fika, böckerna för 5 kr billigare, gratis trådlöst internet, låna spel där gratis och dessutom byta in böcker om man vill. Ger man dem tre böcker får man en ny.

Det här är verkligen mitt drömställe, så himla fint och mysigt. Och böcker! Hehe.
Det ligger nära Fiskartorget, i korsningen Fredsgatan/Kungsgatan.
Karta;


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback