Jaou..

Jag såg mina händer/rygg/dator! Haha, en kort stund i alla fall. Och flera klipp på andra i klassen. Dock var det en kortare variant som ligger på Tvärsnytts hemsida, så där är jag inte med. Menmen.

Dansen vi gjorde idag... blä, säger jag bara. Det är ingen dans, det är bara några steg hit och dit som nästan är i takt. Om man jämnför med dansen Sofia, Vicky och jag gjorde i nian, och fick MVG på, blev det här.. inte så bra. Hoppas bara de redigerade den på ett sätt att det ser bättre ut, de hade ju faktiskt ett bra program... (Sony Vegas Pro!! Usch, avundsjuk!)
Känns inte så bra, men det blir väl bättre än vad det verkar. Känner mig oerhört negativ..
(Kan bero på att vi gick omkring med kompostpåsar på huvudet målade till läskiga gubbar, jisses.)

Nu ska jag ta ut pizzorna från ugnen. Hejdå!


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback