Nytt försök; Jag är inte på humör.

Ja, då försöker jag igen.

Det jag tänk säga i senaste inlägget var att jag är så himla trött. Har varit det hela dagen, lätt huvudvärk, snuvig, och bara allmänt trött. Inte roligt! Till råga på allt så har vi inte gjort något vettigt idag. På mediaproductionen satt vi mest bara och väntade på att entreprenörsklassen skulle komma och bestämma vilken logga de ville ha till sitt cafe på skolan. Vi var indelade i fyra grupper, och skulle göra ett exempel på logga åt dem. Sen skulle vi göra en logga åt ett påhittat hotel..
Sen på engelskan var läraren hemma med sjukt barn, så vi fick ha Sandro, alltså samma lärare som på förmiddagen, igen. Och han hade inte direkt någon koll alls. Vi skulle i princip göra klart det gamla, och jag hade bara att skriva en kort insändare kvar, vilket jag gjorde på en halvtimme. Men jag ville åka hem med samma tåg som Sofia, så jag stannade kvar ändå fast man fick gå. Som tur var hade de för tillfället stängt av proxysaken, så jag kunde i alla fall lyssna på musik på Spotify. Slappdag alltså. Det och tidigare nämna huvudvärk+snuva+trötthet gjorde att hela dagen har varit rätt jobbig. Därför fick Winniepinne stå idag, så jag var bara där och fodrade, mockade och fixade med hennne. Rätt skönt att vara hemma nu och bara kunna krypa ihop under ett täcke och titta på tv. Vilket är precis vad jag ska göra. Hejdåå. 

Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback