Shopping.

Jaou..
Åkte till Västerås idag med Bella och mamma och inhandlade en drös hästsaker till sötsaken (a.k.a Winnie) samt mig. Winnie fick nya snygga skydd och två täcken och en vit vojlock. Jag köpte vita ridbyxor och fick en ny väst av mamma. (TACK!) Har ju haft samma i de sex år jag ridit nu, så den är ju inte så ren längre om man säger så, trotts att den bara är liiiiite för stor. Haha, minns när jag fick den av mormor och morfutt.
"Hoppas du inte behöver använda den" stod det på paketet. Tyvärr har jag ju gjort det några gånger, men ingen större olycka i alla fall..
Den nya västen är i alla fall en sådan här snygg, välsittande sak med 'rutor' och formar sig bättre efter kroppen.

I morgon är det då tävling. Iiih! Känns ju lagom nervöst, och värre brukar det bli. Konstigt nog är jag mest nervös efter att jag hoppat. När nervositeten släpper då och nerverna slappnar av lite, då blir jag helt hyper och kan verkligen inte vara stilla. Helt skakis. Hehe, man är inte helt normal här.

Vi köpte ju som sagt vita ridbyxor och vit vojlock. Som man brukar ha på tävlingar. Men att dyka upp i värsta stortävlingsklädsel när man ska hoppa 50 cm på en clearround på ridskolan känns det lite.. för mycket. Men det är faktiskt första tävlingen på egna hästen, så ska det va så ska det! ;)

Jisses.. Jag kom precis på att jag glömt ta ut pengar till anmälningsavgiften. Gör det när jag cyklar till stallet i morgon, om jag minns det. Minnet är ju inte alltid det bästa om man säger så.. Haha.

Ha de gött.
Hejsvejs.


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback