Aaaj..!

Det gör ont att ramla av en häst i galopp, göra någon form av volt bakåt och landa med ansiktet före i grus. Winnie har börjat bråka lite, trottsåldern. Och så sparkade hon bakut efter ett hinder. Jag tappade balansen och så sparkade hon bakut igen. Och då flög jag av som en vante. Just nu är det inte så farligt, lite ont i höften, lite i ryggen och kinden, plus lite snygga *host* skrapmärken på kinden.
I alla fall så ska Bella sova här, och vi ska snart ut igen och köpa godis och pizza. Det var tänkt att vi skulle äta taco, men vi är för lata, haha. Och pizza är gott! Sen tror jag det blir Svensson, Svennson. Bella har med några säsonger av det. Yay. <3
Nu sitter Bella här och ser uttråkad ut, så jag tror vi drar iväg nu och inhandlar massa gott och onyttigt. Chao!

(Dessutom kommer jag ladda upp massor av bilder som jag tagit idag! Om någon nu är intresserad, hehe.)

Kommentarer
Postat av: anna

Ja, vilken vurpa!! Men nu kanske hon vet vad som gäller - hästskrället.

Datum: 2009-09-12 Tid: 20:44:14
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback