Datoraxel.

Det kommer jag få snart. Börjar känna av det redan, och jag ska ändå gå där i tre år. Haha, ett problem som måste lösas.

Ingen som fattar vad jag pratar om? Bli inte oroliga, Datoraxel är något jag kom på idag. Det finns ju liksom tennisarm och musarm, så då borde ju Datoraxel finnas också. Det är när man tvingas släpa omkring på en tung datorväska med en tung dator hela dagarna, vilket jag gjort sedan måndags den här veckan, hehe. Jag blir liksom stel och får lite ont efter ett tag, men då är det bara att byta arm så det ska väl gå bra. Idag slutade vi tidigare igen, men det var bara eftersom vår lärare i Medieproduktion var hamma med sjukt barn.. eller om det var han som var sjuk, alla sa olika.. och vi hade svenska läraren som vikare. Det blev lite rörigt, och på sätt och vis hade vi svenska och Medieproduktion samtidigt. Sedan gick vi på en utställning som heter Äntligen Vuxen.
Låter bekant?

Jo, det var ju nämligen dit de skulle skicka våra filmer vi gjorde på det där filmlägret i juni! OCH DE VISADES DÄR!!
De stod och visades hela tiden på en vit vägg med en projektor och så fort de var slut började de visas igen.. och igen.. OCH IGEN!
Haha, det var lite konstigt att stå och kolla på dem på en utställning. Dessutom hade de gjort någon sorts tavla där alla våra namn stod, det var coolt. Hehe.

Förresten känner även att jag är i behov av en ordentlig fotorunda runt Sala och bara ta massor av kort..
Mmh.. BELLAAA..?

Hehe.


Kommentarer
Postat av: Bella

Haha, du kommer alltid på massa olika ord x''D



Coolt att dom visades där :O =D Haha, Galapremiär xD



Jag vill Jättegärna fota =D xD

Datum: 2009-09-03 Tid: 18:42:59
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback