Ett ord; Aaaj!

Om någon någonsin har undrat så får man träningsverk av att två dagar i rad cykla så snabbt man kan till stallet, rida och cykla hem igen, också så snabbt man kan. Varför i hela världen jag valde att leka Tour de France genom Sala till stallet har jag ingen aning om, men ibland får jag mina infall. I alla fall har jag avancerat mig upp från nio minuter  och 36 sekunder från vårt cykelställ hemma till cykelstället på Sorf till ca sju minuter. Det är precis låten Going Under av Evanescence och låten Lambada av Kaoma. Ja, jag lyssnade på iPoden på vägen. Hehe.

I alla fall är jag tillräckligt otränad för att bli hur stel som helst av det. Efter att ha suttit stilla i tre timmar på sista lektionen i skolan idag kunde man knappt gå innan man gått igång musklerna igen. Jisses.

Angående bilden... haha, mamma la några av bullarna vi bakade i söndags på en handuk. De fastnade. Haha.

Kommentarer
Postat av: anna

Du är tokig du :) se dig för i trafiken bara.... kram

Datum: 2009-09-08 Tid: 22:06:36
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback