Jaooou..

Nu sitter jag här och bråkar med skoldatorn. Den dumburken vill inte göra som jag vill. Jag vill kunna sitta vid internet vid den här hemma, men när jag stoppat in internetsladden funkar det inte, trotts att det står att jag är ansluten. Suck. Jag och tekniska saker alltså..

I alla fall.. ehm..

Nej, jag har inget vettigt att säga så jag ska bespara er massor av onödigt pladder. Istället tänker jag lägga upp en himla massa bilder jag fotat som jag vill att ni komenterar som bara den. Vilken ni tycker är bäst, sämst, konstigast, tråkig, kunde varit bättre, vad jag kan göra bättre till nästa gång osv osv. Var väldigt kritiska alltså. Konstruktiv kritik är bra!
Alla är oredigerade!















15 bilder. :P
Börja komentera nuu!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Fina allihop :)

Datum: 2009-09-02 Tid: 20:39:02
Hemsida: http://inmyshadow.blogg.se/
Postat av: Bella

Tredje bilden uppifrån är lite suddig på den stora blomman. Skulle kunna vara fokus på den. Den första barrbilden blev bra, men den andra som man bara tagit kort på rakt uppifrån är lite tråkig. Snigeln är OTROLIGT vacker (snäckskalet alltså xD) Big Ben klockan ser verkligen ut att vara stor! (Och jag vet ju hur den ser ut egentligen ) Så den är riktigt lyckad! Tycker inte att den ljusbruna hästen ska vara vänd bortåt.



Nu har jag nästan BARA skrivit om dom som jag inte tycker är lika bra, men bara så att du vet, dom som jag inte har skrivit nåt om är bara SÅ otroligt fina!!!

Datum: 2009-09-02 Tid: 20:52:07
Postat av: Anonym

1 och 2 = inte så särskilt

3= urhäftigt med larven där på stjälken

4 och 5 = femman bättre än fyran

6 = härlig bakgrundsfärg mot blommornas färg

7= helt underbar i färg och form MEGASNYGG bild.

8= inte så särskild

9= väldigt fin på nått sorligt sätt

10= snygg bild

11 och 12= inte så särskilda

13= härlig action!!

14= nje

15 = underbar feeling av teamwork mellan häst och ryttare! SNYGG BILD

Datum: 2009-09-04 Tid: 20:37:13
Postat av: anna

1 och 2 = inte så särskilt

3= urhäftigt med larven där på stjälken

4 och 5 = femman bättre än fyran

6 = härlig bakgrundsfärg mot blommornas färg

7= helt underbar i färg och form MEGASNYGG bild.

8= inte så särskild

9= väldigt fin på nått sorligt sätt

10= snygg bild

11 och 12= inte så särskilda

13= härlig action!!

14= nje

15 = underbar feeling av teamwork mellan häst och ryttare! SNYGG BILD

Datum: 2009-09-04 Tid: 20:37:34
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback