Jaoou..

Nu sitter jag här i skolan och dör av tristess.
Nja, riktigt så illa är det inte. Jag slutat rätt nyligen, och fick tillåtelse att sitta kvar i grupprummet eftersom jag inte hade något att göra. Sofie, hennes nya klasskompis och jag ska nämligen se Flickan som lekte med elden på bio ikväll!
Problemet? Ni såg att jag skrev att jag nyss slutat va? Hehe. Precis, jag har nästan sex timmar av ingenting framför mig nu! Som tur var får jag Sofie och Victoria (kompisen) som sällskap de två sista timmarna, men ändå. Men jag tänker sitta här i skolan ett litet tag till, sen får man väl dra ner till Waynes Coffee och sitta där med en varm choklad.
Jag har verkligen fastnat för varm choklad!

Igår hade vi i alla fall jättekul på Björnöborg. När klockan var runt sju satte vi oss vid elden och grillade marshmallow tills klockan var halv nio. Då jag jag och några in för att kolla på film, Scary Movie 3 blev det då. Sen gick vi ut igen och satt vid brasan igen mellan halv elva och halv ett typ. Då gick de flesta in igen för att kolla på film. Män som hatar kvinnor den här gången. GRYMT BRA!
Dessutom ville jag verkligen se den eftersom jag inte gjort det tidigare, och ska se tvåan idag. Haha. När klockan var runt halv tre gick vi och la oss. Ändå är jag relativt pigg idag, och hade jättelätt för att vakna i morse. I och för sig hade det inte varit någpt problem att vakna eftersom de väckte oss genom att slå kastrullock emot varandra. Men jag är van, på ridläger är det tradition att väcka oss på olika hemska sätt.
Till exempel har jag väckts av en hemsk kobjärla, en enormt gnisslande dörr som öppnats och stängts tjugo gånger, fyra ridlärare som i falsett sjöng "Godmorgon, godmorgon. Hästen gnäggar glatt!" och ett stort glas vatten i ansiktet. Hehe.

Nu blir det här inlägget långt och babbligt, men jaja.
För att avrunda ska det bli lite roligt när man ska in på bion ikväll. Filmen heter ju Flickan som lekte med elden, och efter att ha suttit runt fyra timmar vid en rökig brasa luktar jag väldigt mycket eldrök. Och jag ska gå på en film med namnet Flickan som lekte med elden! Hehe.
Ciao.

Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback