Jaou..

Känns som om jag tjatar om Winnie varje dag nu.. vilket jag gör.. men hon går så bra! Liiite stel och svårställd i vänster varv visseligen, men det går att jobba på.
Numera kan jag knappt ta ett steg utanför dörren utan att vilja fota allt jag ser, jag älskar alla mysiga höstfärger. Rött och orange och liiite grönt fortfarande. Ååh, det är så fint. Tror att jag ska ut och fota lite senare ikväll, efter att jag har duschat och ifall vi inte ska på bio. Vi sa igår att mormor, mamma och jag kanske skulle gå på Sommaren med Göran, men sen tror jag vi, iallafall jag, glömde bort det och nu vet jag inte om vi ska gå. Tror det.. hoppas det.. aja, vi får se. Nu ska jag duscha. Tjoho.

Kommentarer
Postat av: morfutt

vänster varv ?

Den som söker finner. Tjoho

Datum: 2009-09-27 Tid: 20:44:00
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback