Mika. ♥


Gud, jag älskar nya CD:n.

Vi kom i alla fall nyss hem från mormor och morfar. Vi har ätit där, potatisgratäng och rostbiff. Yummie!
När vi var där kom jag att tänka på en väldigt gammal vinylskiva som jag visste att pappa hade haft som jag älskade när jag var liten. Allt jag visste var att den var vit på sidan och låten jag tyckte så mycket om handlade om något med en pappa. Och det fanns en hel del skivor! Men vi letade, och tillslut hittade mormor den. Den hette 'Vad gör din pappa' av Di Sma Unda Jårdi. Så fort mormor sa "Är det 'Vad gör din pappa'" hade jag hela texten och musiken i huvudet och kunde sjunga med. Det är nästan läskigt, det brukar bli så ibland för mig. Man minns ingenting av en låt verken vad den heter, melodin sov, men bara någon säger till exempel titeln på låten kan jag den igen, helt utantill och allt.
Den här låten var min absoluta favrorit när jag var liten, jag älskade den verkligen. Nu är det väl minst fem år sedan jag senast lyssnade på den, och ändå kunde jag sjunga med.
Har letat på Youtube och Spotify, men hittar den inte. Får väl fortsätta leta.
... och sortera bilder. De tar aldrig slut!!

Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback