Så mycket att göra, så lite tid.

 Eller något i den stilen..
Men jag har faktiskt en hel del att göra. Först och främst ska jag om några minuter gå ned och lägga i ny tvätt i tvättmaskinerna. När jag kommer upp efter det ska jag värma min pizzabit från i måndags och äta den, och fortsätta kolla på filmen jag inte kollade klart på igår. När jag ätit klart ska jag städa lite på rummet, tror jag.. Vi får se hur det blir med det, hehe. Sen ska jag ladda över alla mina bilder på ett minneskort för att ha backup, och då måste jag rensa urbland dem först. Det är 4327 bilder. hjälp..!
Någonstanns där emellan ska jag fixa tvätten en gång till.
Sen ska jag uppdatera min iPod med nya låtar och göra något annat tills tvätten är helt klar, och då ska jag till stallet och rida.



Hehe.
Bye.


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback