We are Golden.

Mika's nya CD =
The Boy Who Knew Too Much
Tacka vet jag Spotify.

I alla fall är mamma i Avesta i kväll, och Bella ska sova här. Hon är hemma och duschar och hämtar saker nu, och så ska hon ringa när hon är klar så ska vi ner och köpa lite godis. Yaay.
Den där broschyren blev jag nöjd med, bara att min lärare glömde tala om den viktiga detaljen att en halv till en centimeter ungefär försvinner i marginalen. Suck. Så alltså försvann halva bilderna, typ, och en del av texten. Surt. För att göra saken värre hade jag ju utformat mina bilder så att de passade sidan jag hade bra. Nu när jag plötsligt hade mindre plats att ha allt på var jag tvungen att minska ner alla bilder. Och då var jag tvungen att minska ned all text. 24 bilder. 24 texter. (!!)
Jaja, det blev rätt bra i alla fall, fast Sandro (läraren) kunde inte skriva ut den nya så jag har bara den gamla hemma. Jaja.
Nu ska jag lyssna på musik och fortsätta sortera bilder tror jag... eller något. Bye!


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback