Fortfarande Torsdag.

Kom precis hem från stallet. Blev en inte så extremt mysig men ändå okey uteritt. Winnen skötte sig, men småduggregn, lervälling och hårt underlag är inte trevligt. Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra. Det lutar åt att fixa något att äta, men först tror jag att jag kommer lägga upp några fler vårbilder Bella och jag fotade idag.

Och det måste ha varit en syn för ögat att gå förbi medan vi fotade! Tänk er två tonårstjejer utrustade med systemkameror som hoppar omkring på stenar i kommunala rabatter, intill en ganska befolkad gata dessutom. Men vad gör man inte för en bra bild? I försökte låta bli att kliva i själva rabatterna och stod istället på stenar, men att komma ned i marknivå på en 25 x 25 centimeters sten är en bedrift värdig Guinness Rekordbok. 

Har några intressanta bilder där jag försöker skjuta mål med en kvarlämnad fotboll också, tagna av Isabelle. Dem får ni kanske se när jag fått dem av Bella. Och apprepå det luckades jag missa målet, när jag stod tre meter ifrån. Till mitt försvar kom jag snett från sidan och sköt, men ändå en rätt grov miss. Hihi.

Jaja, strax kommer här bilder!
Hejsvejs.


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback