Frågor.

Tre namn jag lyssnar till: Jonna, den andra Jonna & Jonna två. (se anledning längst ned)

Detta är jag rädd för: Snabbt krälande småkryp (spindlar), yuck.

Tre saker jag absolut inte kan göra: ta i rått kött utan att bli vansinnigt äcklad, leva utan musik & komma på en tredje grej jag inte kan göra.

Detta tycker jag om att göra: Vara i stallet, och med familj och vänner.

Detta vill jag göra just nu: Sitta ute i solen med en McFlurry och snacka, som igår.
Bästa känslan: Att vara glad.

Värsta känslan: Prestationsångest.

Är jag kär just nu: Nepp.
Vill jag gifta mig: Ja.

Min käraste ägodel: Vet inte..

Något jag vill ha i present: Torchwood säsong 1, 2 & 3 och Chuck säsong 2. Hahaha.

Detta har jag på mig just nu: Jeanssjorta och leggins.

Favoritkläder: Jeanssjorta och leggins, haha.

Favoritdjur: Häst.

Följande musikstilar tilltalar mig mest: ALLT!

Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligaste; Ehm... webbdesign.  Tråkigaste; Matte!
Stjärntecken: Oxe.

En bok jag älskar: Ögat över månskäran.

Favoritdoft: Doften efter ett riktigt ordentligt sommarregn!

Detta äter jag gärna: Taco!

Dricker helst: Vatten med isbitar!

Favoritgodis: De där gigantiska gelenapparna, vita på ena sidan.

Hit vill jag gärna åka på semester: Jorden runt! Men vill tillbaks till London och Storbritannien.

Färg på mina ögon: Blå tror jag. Typ.
Min längd: ca 173 cm

Jag spelar: Har spelar trummor.

Så här bor jag: Lägenhet i lilla Sala. Tre trappor upp och ingen hiss.

Antal döda krukväxter i hemmet: Ingen, men antagligen en hel del döende.

Favoritfärg: Grönt tillsammans med vitt.

Bästa present jag fått: Jag har fått mycket bra! ♥

Senast köpta skiva: Minns inte.

Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Hm, tycker om mitt hår. hihi

Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Min lugg! *grr*

Om jag vore ett djur skulle jag vara: En fågel.

Vad har du gjort/ska du göra idag: Vara i skolan till 12.10. Åka hem, åka till stallet.

Var är dina föräldrar födda: Ehm... ingen aning.

Vad är det senaste du installerade på datorn: Ominstalerade Spotify.

Vilken är din favoritrestaurang: Akropolis i Sala.

När badade du i en pool senast: I augusti någon gång.

Har du varit med i någon skolpjäs: Nepp, men jag har varit med i en teater utanför skolan.

Hur många barn vill du ha: Typ 2.

Vilken musikstil tycker du mest illa om: Osammanhängade skrikmusik.

Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet: Eeeh..?

Vad har du för TV-kanaler: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, TV4+, MTV, Barnkanalen... hm, tror det är några till men minns inte.

Har du busringt någon gång: Nepp.

Har du fått felparkeringsböter: HAHA!

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm: Bungey-jump, aldrig. Fallskärm, gärna!

Vilken är den plats längst bort som du har besökt: Kanarieöarna, tror jag.

Har du en egen trädgård: Nepp.

Kan du alla orden i nationalsången: Tror det.

Badkar eller duschkabin: Badkar.

Favoritpizza: Hawaii med curry.
Chips eller popcorn: Chips.

Vilken färg på läppstift använder du: Använder aldrig läppstift.

Har du rökt jordnötsskal någon gång: Eeeeeh..?

Har du någonsin varit med i en skönhetstävling: Nepp, haha.

Apelsin- eller äppeljuice: Päronjuice! hihi

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni: Mamma, vi åt varma mackor på ett cafe.

Favoritchoklad: Vanlig, enkel Marabou.

När åt du en hemodlad tomat sist: Har aldrig gjort det.

Har du vunnit en prispokal någon gång: Nej.

Är du bra på matlagning: Jorå.

Klarar du att tanka själv: Jupp.

Pepsi eller Coca Cola: Coca cola!

Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb: På ett sommarjobb skulle jag ha en röd tröja med texten "personal". Annars inget.

Vad var det senaste du handlade: En påse tuggumi.

Har du kräkts offentligt: Usch ja. Men det var ju inte precis en hel publik, bara få personer jag kände. Men fortfarande yuck!

Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: Sanna kärleken.

Tror du på kärlek vid första ögonblicket: Jupp.

Kan man vara vän med sitt ex: Aah.

Vem var det du besökte på sjukhus senast: Pappa. ♥

Hade du mycket hår som liten bebis: Mja, minst inte. hihi

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar: Ingen aning faktiskt.

Vad har du i din väska: Datorgrejer och en penna.

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig: Läser ofta lite.

Jag kände att jag behövde förklara det där med att jag lyssnar till "den andra Jonna" och "Jonna två". Det är helt enkelt så att det finns två Jonna i min klass, och jag står som nummer två på klasslistan. Så vid de flesta upprop heter jag "den andra Jonna" eller "Jonna två". Hehe.


Kommentarer
Postat av: Bella

Heter du inte Jonna NS längre då? ;)

Datum: 2010-04-13 Tid: 12:08:34
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback