He kmr ett fjowrtishinlägg!

Haha, de fiwnns verkligewn allt po intewrnet! Det häe äe assaw ewn sida sowm owmvandlar 'vahnlig svenskah' tillh fjowrtishspråk. Inte föwr att ett tekniskt sätt fiwnns ngt sowm hetehr fjowrtishspråk, mehn deh e ungefe somh rövaspråket... HAHAHHAHAAHA!
Nu tänkewr jauwg återgåe att prata normalt, hihi.


KLICKA )



Jag är i alla fall oerhört lättroad idag, vilket ni kanske märker. Jag lyckades med den osannolika bedriften att bita mig i tungan igår, och antagligen i en liten nerv. I alla fall så är det lagom mysigt uppsvullet och gör fruktansvärt ont idag så fort jag ens öppnar munnen. Att prata ska vi inte ens... tala om. HAHA, ofrivillig ordvits. *fniss*
Jag vet inte om det är min allmäna otur, eller det faktum att vi har nationella prov - muntligt - idag och på torsdag som gör att jag tycker det hela är så sjukt och roligt. Eller om jag helt enkelt bet av en nerv som gör att man är allvarlig. HAHA!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ett bevis på att fjortisar enligt dom själva är såå mogna inte ens kan stava hyfsad svenska.

Absolut något jag ska prova!

Datum: 2010-04-20 Tid: 11:02:58
Hemsida: http://www.lovisabernerus.blogspot.com
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback