Nostalgi.

Vårterminen för ett år sedan. Då hade de bytt ut de gamla halvdöda stationära datorerna i biblioteket mot sprilland nya bärbara. Prosha och jag satt ofta där och arbetade på lektionerna. Och vi lyssnade alltid på NRJ på datorn. Det var där jag först fick höra dessa två låtar.

Den första Paper Planes av Mia.. Gud så jag skrattade när jag först hörde den. Det tog mig hela låten att inse att det var en låt och inte en reklamsnutt. Jag menar, refrängen! HAHAHA!



Och så har vi den här. Älskar den fortfarande den, och jag minns att Pro och jag önskade den hela tiden. Kanske för att den spelades så sällan. Tycker det är kul att de blandat låtar i den, hihi.



Gud, Västerfärnebonostalgi! Saknar faktiskt stället!

Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback