ARGH!

Datorvirus och förkylningsvirus nästan samma dag, är det inte underbart?
Som vanligt när jag är sjuk så är jag relativt pigg, förutom att näsan rinner och halsen gör ont. Fast eftersom jag bara sitter och ser på TV eller sitter vid datorn är det kanske inte så konstigt att jag är pigg?

I alla fall har jag bestämt att jag ska till stallet idag. Om än bara dit och mocka så ska jag träffa Winnie idag. Har inte gjort det sedan i onsdags, och eftersom jag nästa vecka inte kommer få träffa henne förrän tidigast fredag kväll (om det inte visar sig att Justyna älskar hästar och verkligen vill åka och hälsa på Winnen *hoppas*) så bara måste jag göra det idag! Min lilla älskling. ♥
Dessutom vill jag pröva repgrimman.

Hejhoj.


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback