Dagens..

Idag mår jag; Trötter i kvinnlig form, annars okey.
Idag är vädret; Kallt, snöigt och grått!
Idag är mitt hår; Utsäppt.
Idag har jag på mig; Jeans, svart linne, blå skjorta och mina enorma, luddiga "stövlar".
Idag bär ja följande smycken; Ett halsband med en flygande svala.
Idag vill jag ha; En påse godis, en enorm kopp varm choklad, en stor säng, massor av täcken och filtar + en superbra film.
Idag förvånas jag mest av; Att det bara var torsdag när jag vaknade.
Idag längtar jag tills; Sportlov!
Idag består dagen utav; Skola, hem och åka till stallet, skriva på den förbaskade myt-saga-tjosan och sova.
Idag är jag beroende av; Mmh.. vet inte.
Idag är ett minus; Jag är trött... plus dåligt väder.
Idag är ett plus; Som vanligt tar skolan slut, hah. Det ska bli skönt att åka hem.
Idag lyssnar jag helst på; Ingenting faktiskt. Är förvånad själv.
idag har jag en stark känsla av att; Jag kommer så huvudvärk innom en snar framtid.
Idag surfar jag mest på; Inte mycket än, blogge just nu då.
Idag är mina naglar; Lika ovårdade som vanligt, haha.
Idag ser jag detta på tv; Det är Vampire Diaries ikväll va?
Idag irriterar jag mig på; Att den dumma väckarklockan börjar ringa trotts mina önskningar om att den ska hålla tyst!
Idag borde jag; Plugga antar jag. Och sova.
Idag önskar jag; SOMMAR!


Sommar, sommar, sommar.


Kommentarer
Postat av: Bella

o.o????

Lyssnar du inte på musik? Vem är du och vad har du gjort med Jonna? xD

Datum: 2010-02-25 Tid: 11:53:35
Postat av: Lina K

Vilken hääärlig bild!! =)

Datum: 2010-02-25 Tid: 13:02:27
Hemsida: http://eimk.blogg.se/
Postat av: Anita o Bengt

Var är våran optimistiska och glada Jonna?

Hoppas du känner dig piggare snart <3

Datum: 2010-02-25 Tid: 13:20:12
Postat av: Judi

SÅ fin bild :QQ undrar om det är du eller någon annan

Datum: 2010-03-03 Tid: 18:35:31
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback