Melodifestivalen 2010 | Deltävling 1

Då är det dags för Melodifestivalen 2010! I kväll klockan åttaSVT1.
Jag har lyssnat igenom en kort bit av alla dessa låtar, och skrivit en egen liten kort kommentar. Detta kan (läs; kommer) dock ändras till kvällen och säkert också när jag får höra låtarna i helhet.
Skriv gärna vad ni tycker om varje, eller i alla fall någon låt. :)

Unstoppable ;; Ola
Tycke; En i mängden.
Lyssna på Unstoppable

A Place To Stay ;; Jenny Silver
Tycke; Intressant, men inte direkt något speciellt.
Lyssna på A Place To Stay

You're Making Me Hot-Hot-Hot
;; Linda Pritchard
Tycke; Denna gillar jag!
Lyssna på You're Making Me Hot-Hot-Hot

Road Salt
;; Pain Of Salvation
Tycke; Rätt bra...
Lyssna på Road Salt

The Saviour ;; Anders Ekborg
Tycke; Jaa.. Rätt okey antar jag.
Lyssna på The Saviour

 Did It For Love ;; Jessica Andersson
Tycke; Funkar helt klart, rätt bra.
Lyssna på I Did It For Love

Singel
;; Frispråkarn
Tycke; HAHA.. rätt bra. Men melodifestival?
Lyssna på Singel

Keep On Walking
;; Salem Al Fakir
Tycke; Rätt okey den här med.
Lyssna på Keep On Walking


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback