Melodifestivalen 2010 | Deltävling 2

Manboy ;; Eric Saade
Tycke; C'mon, det svänger ju katten! Härlig låt! Love it!
Betyg; 4/5
Status; Globen

Hippare Hoppare ;; Andra Generationen & Dogge
Tycke; HAHAH!
Betyg; 2/5
Status; 6:e plats.

Innan alla ljusen brunnit ut ;;  Anna Maria Espinosa
Tycke; Njaaaaaaa. Myslåt, men rätt okey.
Betyg; 3/5.
Status; 8:e plats.

Come And Get Me Now
;;  Highlights & MiSt
Tycke; Jo men det var helt okey.
Betyg; 4/5
Status; 7:e plats.

Sucker For Love ;; Pauline
Tycke; Oh god. Hahah. Men den var helt okey.
Betyg; 3/5
Status; Andra Chansen.

We Can Work It Out ;; Andreas Johnson
Tycke; Blä. Tycker inte om verken artisten eller låten.
Betyg; 1/5
Status; Globen

Underbart
;; Kalle Moraeus & Orsa Spelmän
Tycke; HAHA! Helt underbart, HAHA!
Betyg; 3/5
Status; Andra Chansen

Manipulated ;; Hanna Lindblad
Tycke; L-O-V-E-L-Y. ♥
Betyg; 5/5
Status; 5:e plats.


Kommentarer
Postat av: MELLLIIE

svar: Jag har använt mig utav Carpenter ICG. :)

Datum: 2010-02-14 Tid: 22:40:29
Hemsida: http://mellliie.blogg.se/
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback