Melodifestivalen 2010 | Deltävling 3

Headlines ;; Alcazar
Tycke; Bada babada, I'm lovin' it!
Betyg; 5/5
Status; Andra Chansen

Tonight ;; Johannes Bah Kuhnke
Tycke; Helt okey. Myspys-låt, inte mycket mer.
Betyg; 3/5
Status; 8:e plats

Doctor Doctor ;;  Elin Lanto
Tycke; Hade för stora förhoppningar. Men helt okey faktiskt.
Betyg; 3/5
Status; 7:e plats

Hur kan jag tro på kärlek ;;  Erik Linder
Tycke; Hans röst förstörde lite. Alldeles för ljus och underlig. Låten däremot... ♥
Betyg; 3/5
Status; 5:e plats

Yeba ;; Getty Domein
Tycke; Alltså... att en låt är på engelska vi skickar, helt okey. Men ska vi skicka ett bidrag där ingen svensk förstår vad han sjunger? Och låten i sig var inte så bra heller. Nej.
Betyg; 1/5
Status; 6:e plats

Kom ;; Timoteij
Tycke; 
Behövde bara lyssna fem sekunder, det här är min nya favoritlåt. LOVE IT!
Betyg; 5/5
Status;
Globen (JAAAAAAAAAAAA!!)

You're Out Of My Life ;; Darin
Tycke; Alltså Darin. Jag har aldrig tyckt om honom, och kommer inte att göra det. Sorry. Fast den kanske funkar, lite.
Betyg; 2/5
Status; Globen

Heaven Or Hell ;; Crucified Barbara
Tycke; Bra? JA! Melodifestival? NEJ! Härlig på något sätt.
Betyg; 4/5
Status; Andra Chansen


Kommentarer
Postat av: Ebba

Eller hur var Timotej bra? :O Röstade på dom (a) <3



Sv: Okej, synd, men det var roliga bilder du hade ^^'

Datum: 2010-02-20 Tid: 22:14:46
Hemsida: http://ebbaamalia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Eller hur var Timotej bra? :O Röstade på dom (a) <3



Sv: Okej, synd, men det var roliga bilder du hade ^^'

Datum: 2010-02-20 Tid: 22:15:07
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback