Sjuklingen.

Jaha. Jag har gått och haft lite ont i halsen då och då i över en vecka nu. Kännt mig bättr emellanåt och sedan mått lite sämre. Men i går kväll blev det värre än tidigare. Trött, ont i halsen och frös gjorde jag. I morse var det inte bättre alls, halsen gjode snarare mer ont! Så jag fick stanna hemma.

Jag har sovit mest hela dagen, kollat på WALL•E (♥) och druckit blåbärssoppa för halsen.
Dessutom har repgrimman äntligen kommit! Dock är jag tveksam om jag fick rätt färg... hampa tycker jag är begie, och den här är mer ljusgrön. Men det spelar ingen roll, jag är glad att jag fick den!

Hej på er.

Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback