WIIHO!

Jag har världens underbaraste häst!
Det har ni säkert hört några gånger nu, hehe.

Hon gick super idag! Krånglade lite i början men sen gick hon otroligt bra. Så glad, wiiho!
Är faktiskt på väldigt bra humör idag, trotts älgnäsan i morse. Hehe. Slutade ju tolv idag, och åkte direkt till stallet. Eller gick rättare sagt. Powerwalk, hihi.
Fick skjuts hem av mamma igår, så då blev det till att gå dit idag och cykla hem. Men det var bra, eftersom det var motvind dit och en mindre snöstorm. Inget man vill cykla i alltså.
Nu har jag precis duschat och ska byta om innan jag åker för att möta Bella. Vi ska fika på Salas bäta cafe.
Dreambook.

Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback