2januari2010.

Dagens planer går ut på att ta sig genom snön till stallet, om ungefär en halvtimme, och fixa med Winnie. Sedan, innan två, kommer Bella och Linnéa. Bella ska filma när jag rider, vilket upskattas väldigt mycket. Jag behöver lite nya klipp så jag kan göra fler Winnie-filmer. Hehe.
Blir nog barbacka idag, så otroligt mysigt det är. Helt skulle jag vilja ha en barbacka gjord, men jag har inte hittat någon än. Den enda som fanns på Hööks var utan en sådan där grej att hålla sig i. Den brukar komma till användning, haha.

Efter det ska vi kanske ut och åka pulka
Det finns framför allt tre saker man aldrig blir för stort för. Pulka, Disney och lekar som kuragömma.
Vi måste dock se ifall det är för mörkt. Det finns ju chans att det finns lampor vid nya vattentornet, och även att det går ändå. Men vi ska se efter först, annars blir det någon annan dag.

Hej på er.


Kommentarer
Postat av: M E L L L I I E

Svar: Ja, det vore jättekul! :)

Datum: 2010-01-02 Tid: 13:10:14
Hemsida: http://mellliie.blogg.se/
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback