Älgkärlek.

Minns ni att jag pratade om att göra en älg förut? Men det blev ett får istället. Jag hade kvar början av den och har fortsatt på den då och då. Nu är den klar. Dock lyckas jag inte ladda upp den här, så jag kopierade den från skrivbordet istället.

Dessutom har jag laddat ned en grej som gör att man kan ha alla ikoner i en enda "spalt". Rent och snyggt från skrivbordet alltså. Jag hoppas att det ska hjälpa mig att hålla ordning. Men jag är ju ändå jag, så det går nog si sådär. Hehe.

http://i47.tinypic.com/35ixfkl.jpg
Blogg.se behagar inte låta mig ladda upp några bilder, så det blev länkform.


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback