Argh!

Det går inte att skriva i bloggen, samt på vissa andra ställen eller kopiera text på skoldatorn! Det kommer upp en "hand", och så går det inte att göra något! Kan det måhända ha något med de förrymda hästarna kanske?

I alla fall så har jag inte gjort så väldigt mycket idag. Morgonen spenderades i sängen med ett glas varm blåbärssoppa och ett avsnitt Chuck. Efter det fick jag ett infall och gick ut och fotade. En hel drös med bilder blev det!

Efter det åkte jag till stallet och red ut med Winnie. Det blev en riktig liten safari faktiskt. Det låg nämligen en älg ungefär tio meter från stigen! Helt stilla, bara såg på oss när vi skrittade förbi. Winnie var väldigt lugn faktiskt, vilket var skönt. Därefter såg vi ett råddjur och ytterligare en liten stund senare sprang ytterligare ett råddjur förbi.

Snart ska vi hem till mormor och äta middag, som jag förstod det. Det blev lite sista minuten bestämt tror jag, mamma stod och gjorde mat och kom plötsligt och sa att vi skulle äta hos mormor klockan sex. Det ska bli trevligt i alla fall.

Hej på er.


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback