Hello, Hi, Hej.

Hoho på er. Vi, mamma och jag, har precis dragit fram genom lägenheten i en mindre form av storstädning. Det är så härligt när man är klar, när allt blir så ren och snyggt.
I alla fall så har vi sovit i Avesta i natt. Trevligt, trevligt, borsätt från att jag halvt sov från klockan åtta. Hur är det möjligt att jag är pigg på kvällarna på vardagarna, och trött på helgerna?!
Så åkte vi förbi en affär på vägen hem och köpte superlim till mina hörlurar. Jag har inga större förhoppningar, speciellt inte efter att ha försökt limma ihop dem i bilen. Superlimet höll ju inte!
Men det kanske går bättre om man limmar och sedan sätter lite tejp runt så det får torka i fred. Hoppas, hoppas, hoppas.

Nu ska vi till stallet. Mamma sa något om att vi kunde race:a lite med Winnen i snön, vilket låter bra. Dock är det inte så mycket race längre, utan snarare hon som springer och jag som försöker bromsa henne. Jag älskar när det går fort, men till och med jag har gränser. Just nu är gränsen stacketet högst upp i hagen. Hehe.
Hon får upp sen så otrolig fart att jag inte hinner bromsa henne i tid. Förut kunde jag ju släppa henne, och till och med driva på henne lite. Men nu har hon lärt sig att hon får springa där uppe i hagen, och att hon får springa fort! Så nu får man hålla henne istället.
Jaja, roligt är det i alla fall. Hihi.

Hej på er.

Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback