[ Rubrik ]

Dagens planer var att träffa Bella, fota Linnéa och sedan åka och se Sherlock Holmes med mamma, Pontus, Linnéa och Bells i Västerås. Men mamma mådde inte bra så vi stod över bion. Istället hyrde vi film, köpte godis och bara tar det lungt.

Vi hyrde The Whole Ten Yards! Gud vad jag tycker om den filmen! Matthew Perry är en av mina favoritskådespelare, så härlig.
Vi ville helst hyra The Whole Nine Yards, som är den första filmen, men av någon anledning hade Natti bara nummer två. Känns ju lite dumt av dem, men de är lika bra så det gick bra ändå.

Dessutom hyrde vi Bortspolad. Det spelar ingen roll att jag sett den en massa gånger på youtube, jag älskar den ändå. Så mysig och rolig. GO DISNEY!

Troligtvis blir det Sherlock i morgon, så detta blir en riktigt trevlig helg. Tjohoj.


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback