Trötter.

Kom hem för ett tag sedan efter att ha sovit över hos Bella. Det blev inte av att filma igår det snöade så mycket och dessutom tog det tid innan vi kom ut så det var lite för mörkt. Winnen skötte sig i alla fall utmärkt, som vanligt när jag rider i hagen i snön. Bella fick också rida och race'a lite.

Dessutom hade vi inte tid att åka pulka igår, så det gjorde vi idag istället. Jisses säger jag bara. Ifall någon Sala-bo hörde flera gallskrik från skogen vid gamla vattentornet... Det var jag.
Hehe.
Jo, men det var riktigt roligt ändå.

Just nu ser jag på "Models of the Runway". Det är som en dålig uppföljare till Project Runway blandat med lite dålig Top Model. Det handlar helt enkelt om modelerna som visa upp kläderna designerna gör i Project Runway. Det bara skriker "Vi gör vad som helst för att tjäna pengar!".


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback