YOHO!!

JAG VANN! ÄNTLIGEN!


Hehe, på senaste tiden - senad lördag då jag fick spelade spel på Bellas dator - har jag varit besatt av Mahjong. Det går simpelt ut på att para ihop rätt bricka med en annan. Men på båda brickorna måste högra eller vänstra sidan vara fri från andra brickor. Och det är det som är problemet.
Jag laddade ned en version i söndags och sedan dess har jag spelat minst sex omgångar per dag - oftast mer - och aldrig vunnit! FÖRRÄN NU! WIHO!
HAHA!

Så här ser Mahjong ut;


Här visar jag hur man gör. (Jag vinklade spelplanen)
De svarta ringarna visar de man
kan para ihop. De röda visar de man inte kan.
Dock måste brickorna se lika dana ut, som ni säkert förstår. ;)

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha Grattis Jonna xD =D (Y)

Datum: 2010-01-07 Tid: 23:36:52
Postat av: anna

verkar ju jättelätt..... NOT. Herregud hur lär man sig detta virrevarr? Du e bäst!/mamma

Datum: 2010-01-08 Tid: 07:29:17
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback