Dagens Makeover.

Jag färgade håret! Jag var trött på att ha tre nyanser i håret, så jag drog med Bella till affären och handlade något jag trodde var ungefär samma brun som min ursprungliga färg.

(HAHAHAHA, den är mörkare)

I alla fall, det är första gången jag färgar mitt eget hår. Tidigare har mamma fixat det.
Fick dock hjälp av Bella i slutet. TACK!


Bella såg till att allt gick rätt till.


En sista bild innan vi började. Var smått panikslagen. Var tvärsäker på att allt skulle sluta med att jag fick fyra nyanser istället för tre. (Ursäkta smutsig spegel!)


Det gick inte så bra i början. Jag hade färg överrallt... ungefär lika mycket utsmetat i ansiktet som i håret. Dessutom såg allt blått ut, och jag var tvärsäker på att det hela skulle sluta med att jag såg ut som ett blåbär.


Efter ett tag gick det dock bättre. Men jag trodde fortfarande att jag skulle sluta som ett blåbär. Eller att jag hade fått tyfus som i Emil i Lönneberga.







Och resultatet blev...



Det ser mer brunt ut i verkligheten. Där ser det väldigt... rött ut.

Vad tycks? :)


Kommentarer
Postat av: MELLLIIE

Du har blivit utmanad i min blogg :)

Datum: 2010-03-06 Tid: 18:31:30
Hemsida: http://mellliie.blogg.se/
Postat av: Elin

AV: OK jässtesöt, rävlar du ngt med den? :)

Datum: 2010-03-06 Tid: 18:51:19
Hemsida: http://elinpamlin.blogg.se/
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback