Det är frågan.


Jag är fundersam.
Jag vill köpa ett objektiv, ett macroobjektiv närmare bestämt.

Samtidigt behöver jag en ny mobil.. Eller behöver och behöver, den jag har är egentligen mammas gamla som jag lånar. Den duger, men ibland kan de få riktiga ryck. Ibland kan man inte skicka smsen och ibland hänger upp sig och stänger av sig själv.
Snart så har jag betalat av på min gamla mobil, som gått sönder (till mitt försvar känner jag en person vars telefon var av exakt samma modell och gick sönder på samma sätt efter ett år!), och då är jag heller inte längre uppbunden till abonemanget jag har. Jag kommer byta till ett annat som fler jag känner har, vilket kommer bli billigare.
Då tänkte jag passa på att köpa en ny mobil. Om det inte var grejen med objektivet då. Hehe, i-landsproblem.
Det blir till att spara, spara, spara!

Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback