Hello.

Outch, blev nästan helst bloggfritt igår.
I alla fall så gick mamma och jag och åt frukost på Johanssons Café... eller brunch kanske man kan säga då klockan var tolv... och gick därefter för att köpa gardiner till mig (bild kommer!) och en klocka (bild kommer!). Älskar båda två!

Winnie gick som en klocka igår. Jag prövade en del utan stigbyglar (för den icke hästintresserade; det man har fötterna i. ;) ) och JISSES vad jobbigt det var. Traven gick väl an, men i galoppen...
Men hon skötte sig perfekt, och även om hon blev väldigt pigg i galoppen kunde hon bryta av och trava lungt - på långa tyglar!! - direkt efteråt.
Winniepinnie. ♥

Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback