Lite tidsfördriv.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"I knew I was stalling a bit. I hate to admit it, but I was afraid."

The host - Stephanie Meyer


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Datorskärmen.

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Nyhetsmorgon Söndag. hihi

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Runt elva? *titta efter* Oh, tjugo i elva. ;)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Interjuv med Let's Dance deltagarna, de två som är kvar.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Igår, när jag var i stallet.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Nyhetsmorgon Söndag, haha.

8. Vad har du på dig?
Stor t-shirt, leggins och mysiga tofflor. Har inte riktigt kommit upp än.

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Waaaaaay to much för att berätta här. Men det involverade Winnie och en tågperrong i Västerås! jisses

10. När skrattade du senast?
För någon halvtimme sedan åt katten som lagt sig så det såg ut som om han försökte lösa ett korsord.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tavlor och min väldigt fina klocka (!).

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Mycket, hehe.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Tidsfördriv!

14. Vilken var den senaste film du såg?
Up, haha!

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Jag skulle börja med att resa jorden runt på kombinerad "kulturella och filminspelningsplatser". Därefter skulle jag köpa en hästgård i något varmt land och starta ridresor dit!

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
återkommer till denna...

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Oh, den var klurig. Vet inte riktigt...

18. Tycker du om att dansa?
Ibland.

19. George Bush?
http://www.arcadecabin.com/play/falling_bush.html

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Hm... Något ovanligt i alla fall!

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Se fråga 15, haha.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Yo, welcome to Häll-a. HAHA, nej. Det var ett skämt. Kom in, kom in!

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Anna, Gunilla, Emelie & Julia.

Kommentarer
Postat av: Elkah

SV: Jag TYCKTE väl det, för jag och min kompis var då och jag "fastnade" i ridhuset, alltså någonstans i bakhuvudet tänkte jag att någon av de som red kanske var du, men jag va inte säker, fast jag kollade endå en del x3

Var det du alltså? :o

Datum: 2010-03-21 Tid: 11:54:07
Hemsida: http://switchit.blogg.se/
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback