Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Linnéa, min en-helg-i-månaden-syster (hihi) var hos oss i helgen. I lördags blev det Melodifestivalen. Tycker riktigt mycket om vinnarlåten. Mysig och fin.
Och självklart är svenska folket inte sena med att starta hatgrupper på facebook och bete sig som om hon är kvinnan från helvetet, gud så trött man blir.

Idag åkte vi i alla fall till Järndammen och grillade korv. Samt tog en hel del bilder, vilket ni märkte i förra inlägget. Trevligt, trevligt. Därefter åkte jag till Winnen. Hon skötte sig finfint, som vanligt.

See ya'.

Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback